maandag 7 november 2011

het eerste bericht.

Mijn eerste bericht in mijn nieuwe blog!
Dat voelt spannend aan!

Alles eerst wil ik iedereen welkom heten,
ik ga hier mijn passie's met iedereen delen,
En dat zijn glas-in-lood, haken en maliën.
En mijn ratjes waar ik helemaal gek mee ben.
Hoop dat iedereen met plezier alles leest.
En ik hoor graag op en of aanmerkingen!

En wie ben ik dan? ;)
Ik ben jody, een jonge creatieve chaotische vrouw met passie voor ambacht en handwerk.
Woon samen met mijn lieve vriend en mijn 5 ratjes.
Heb eigenlijk te veel hobbie's maar deze 3 bovengenoemde hobbie's overheersen mijn leven.
Ik denk, doe, leef en adem haken, glas in lood en malien, en dus wil ik dit gaan delen met iedereen.

Waaar ik nu mee bezig ben zijn mijn granny squares deken.
Ben daar begin deze week mee begonnen en ik zal de komende weken laten zien hoe dat opschiet.

Ben ook met glas bezig, wil in het voorjaar misschien weer op een beurs gaan staan, maar ik wil eerst weten of dat haalbaar is, want ik moet er wel iets aan verdienen, en ik wil graag achter alle ontwerpen staan die ik maak, ik wil geen lelijke dingen verkopen!



ach ja, ik hou mezelf wel bezig en zal het met plezier hier gaan delen met jullie, al jullie dat natuurlijk willen ;)

greetz jody

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen