zaterdag 26 november 2011

Kerst, kou en creativiteit.

De kou is nu toch wel een beetje toegeslagen en de feestdagen staan voor de deur,
dat betekend dat alles in huis weer wordt verandert en de creativiteit weer toeslaat!
En dit jaar ga ik op een lichte cremewitte kleuren in mijn huis.
En voor mijn kerstboom *nou ja, alternatieve boompjes* heb ik voor een paar weken terug deze sterren van glas al gemaakt.
Ben ze ook in het wit en roze aan het maken, al denk ik niet dat ik ze zelf ga gebruiken, maar ben helemaal weg van dit eenvoudige ontwerp!

En om alvast iets wat aankleding in huis te hebben naar de feestdagen heb ik dit:
Een mooi stel seringentakken met een paar leien en gebreide hangers.
Straks komen daar nog wat kersthangers bij, maar voor nu is dit lekker knus! :)

groetjes jody

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen