zaterdag 25 februari 2012

en nog meer glas.....

Je zou er gek van worden, iedere dag met glas bezig zijn, 
maar dat kun je ook zeggen van andere hobby's!
Maar mijn inspiratie is nog steeds niet op, en wat hou ik toch van het internet.
Zoveel leuke ideeën waar ik een eigen draai aan kan geven.



Keltisch knoop werk is altijd mooi en tijdloos,
maar dit uiltje is zo schattig, zo fris en zo leuk.
En je kunt met dit soort kleine dingen zoveel,
gewoon ophangen,
voor het raam of aan de muur,
maar ook leuk in een hoge vaas met onderin voorjaarsbloeiers.
Of in een mooie schaal tussen plantjes,
of buiten in een boom.

Groetjes jody

2 opmerkingen:

  1. Het uiltje is erg mooi, maar mijn favoriet is toch de keltische knoop. Ik heb een paar jaar geleden een cursus glas in lood gedaan, maar ben daarna gaan mozaïeken met glas. Ik doe er op het moment niet zo veel meer mee, maar wil het wel weer gaan oppakken. Jouw blog volgen draagt daar zeker aan bij. Op mijn blog staan een paar voorbeelden, meer op mijn website.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die keltische knoop is echt mooi! Ik vind het knap dat je dit allemaal kan, ik zou het niet kunnen. Maar ieder z'n ding. Knuff

    BeantwoordenVerwijderen