maandag 6 februari 2012

glas, glas, en nog meer glas.

Het haakwerk is even aan de kant gezet, 
alles draait de komende weken om glas!

Ik ga op een voorjaarsbeurs staan met mijn glas in lood en Tiffany.
Ik moet dus in maart een volledige kraam zien te vullen, gelukkig doe ik dit niet alleen.
Mijn schoonmoeder maakt ook prachtige dingen om te verkopen.
even een kleine update met wat ik alvast gemaakt heb :)
Hij moet nog even gepoetst worden, en er moet nog een kettinkje aan, maar ik vind hem zo mooi.
Het is een vlinder in Tiffany stijl gemaakt.
En dit is een probeersel, laat even weten wat je er van vind!
Een vlinder die naar een bloem vliegt.
deze kun je dus ophangen, zo schattig.

nu ga ik weer verder, tot mijn vingers kapot zijn, maar met liefde...

groetjes jody

3 opmerkingen:

  1. wow dat is mooi...vind de onderste vlinder heel mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De vlinder is echt helemaal te gek!
    Vooral omdat hij zo apart is.
    Het is verbonden met een bloem en je kunt het ophangen.
    Helemaal te wauw =D

    Groetjes, Kim
    http://trendykim.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heel erg mooi en uniek Mooi bedacht!

    BeantwoordenVerwijderen