maandag 30 juli 2012

vogeltjes voeren deel 2

Zo, lekker even op vakantie geweest.

Paar daagjes naar de Harz geweest, en dus weer fris van geest om verder te gaan met het maken van mijn vogelvoer hangers.
Ik ben ze aan het verbeteren geweest en ben nu eindelijk tevreden met hoe ze eruit zien.


Ik heb ze ogen en vleugeltjes gegeven, dat dan toch wat duidelijk een vogelvorm laat zien.
Ook heb ik de staart heel iets verandert, dat geeft wat meer balans aan het geheel.



Ik ben er heel blij mee, en ga er zeker wat bijmaken voor naar de beurs.
Wat vind u ervan?

En Hebben jullie al gehoord dat er een Nederlandse versie van DaWanda wordt gelanceert?!
DaWanda is de Europese tegenhanger van Etsy en was al te bezichtigen en te gebruiken in het Engels, Duits en Frans maar eindelijk wordt er op 12 Augustus de Nederlandse versie officieel in gebruik genomen, zie ik jullie daar? :P

groetjes jody

1 opmerking:

  1. Ha Jody, die vogeltjes zijn echt leuk vooral die witte!
    leuke webblog heb je...ik ga je volgen
    xTanja

    BeantwoordenVerwijderen