maandag 1 oktober 2012

Mijn nieuwe salontafel :)

Toen ik met mijn vriend ging samen wonen hadden we natuurlijk nog niet gelijk alles in orde.
En een van de dingen waar we naar op zoek waren was een salontafel.
Door mijn slimme ouders hadden we mooi een salontafel voor niks!
Gevonden bij de kraak, alleen de lades waren wat lam, maar niks wat te fiksen was.
En met een likje verf is alles naar wens te maken.

Maar in de tussentijd zijn we wel aan het kijken geweest naar een salontafel die echt onze smaak was, en het liefst niet te duur.
Nu eindelijk 4 jaartjes verder hebben hem dan ook, een salontafel van steigerbuizen en steigerhout.
Mijn vriend heeft hem zelf gemaakt naar wat ideen die we gezien hadden.
En volgend jaar komt er ook een buitentafel in de zelfde stijl.

Oud
Nieuw

Helemaal blij :)

Groetjes jody

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen