vrijdag 5 oktober 2012

najaarsgevoel

Het weer past echt bij de tijd van het jaar, echt herfst!
Weer om lekker binnen bezig te zijn, en ik heb genoeg te doen.
Morgen een tafeltje met spulletjes bij onze plaatselijke kringloopwinkel, samen met mijn schoonmoeder.
En over drie weekjes de najaarsbeurs bij het tuincentrum in Silvolde.
En gezien de kerst er toch alweer aan komt, maar ik veel leuke hangers in feestelijke sfeer.
Mijn sterretjes die ik hier al eens heb laten zien, maar ook nieuwe ontwerpen.
Zoals deze hertenhoofdjes.
Ik laat daar later nog meer van zien, want ik ben nog meer spannende dingen bezig! ;)

Wordt vervolgd....

Groetjes Jody

1 opmerking:

  1. Je maakt erg mooie en orginele glas-in-lood/tiffany hangers. Vooral de hertenhoofdjes, sterren en vogelvoerhangers zijn erg mooi. En niet zo standaart als vele andere producten in de winkels.
    Ga zo door!

    BeantwoordenVerwijderen