maandag 22 oktober 2012

voorbereiding voor de beurs 1


Aankomend weekend sta ik weer eens op een beurs.
En ondanks ik de laatse jaren vaker op beurzen en markten heb gestaan is het weer een hele klus om de boel op orde te krijgen.
Zeker de beurzen waar ik met mijn glas in lood sta.

Allereerst moet je genoeg dingen hebben gemaakt om je kraam te vullen.
Gelukkig doe ik de beurs samen met mijn schoonmoeder, en hoef ik dit niet alleen te doen.
En ik heb nog een paar dagen om wat dingen te maken.
Maar ik maak geen stampwerk waar ik zelf niet achter te sta.
Wat je zelf niet mooi vind verkoop je vaak ook niet! ;)

Verder nog te regelen en in te pakken:
-wisselgeld
-doeken voor de kraam
-presentatie materiaal
-eten en drinken
-bevestigingsmateriaal
-inpakmateriaal
-goede zin en humor :P

Ik zal later deze week laten weten hoe ik er voor sta. :)

Groetjes Jody

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen