vrijdag 26 oktober 2012

voorbereiding voor de beurs 2

Morgen is het dan zover, de tweedaagse beurs in Silvolde.

En zo zien al mijn spulletjes er nu uit:

3 bakken vol artikelen voor de verkoop samen met spullen om de boel aan te kleden en gereedschap om dingen te maken.
En als ik dit zo zie lijkt het me weinig spullen voor zo'n 2 dagen beurs.
Maar dan vergeet ik altijd dat ik dit niet in mijn eentje doe en dat er dus nog zo 2 a 3 bakken vol spullen  klaar staan.

En toch vraag je je van te voren af of je wel genoeg hebt, en of je het wel verkoopt.
Je hoopt dat iedereen al een beetje naar de feestdagen leeft, zodat je lekker kadotjes kopen.
En of het weer mooi is en droog, want met van dat hondenweer nemen mensen niet de moeite om uit huis te komen.

Vanavond nog gauw even kijken waar we staan, en vast wat stoelen en grote dingen wegbrengen en dan zullen we eens zien hoe het weekend zal verlopen.

Wens ons geluk!
Groetjes jody

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen