donderdag 8 november 2012

Hiep hiep hoera......(giveaway)


Gisteren was het zover, mijn weblog is 1 jaar online!
En wat een bewogen jaar het was.
Ik heb zoveel geleerd, gemaakt en gezien, en zoveel leuke mensen leren kennen.
Dat mag niet vergeten worden!

Dus
5 volgers
365 dagen
46 berichten
3485 pageviews
verder
wil ik graag een Giveaway doen!

En wat geef ik dan weg:
Een van mijn bekende vogelvoerhangers(hij is paars).
En een set met glazen harten, 
geschikt voor in de kerstboom, maar natuurlijk ook anders te gebruiken.
Wil je een van deze dingen winnen?
Dan wil ik graag dat je hieronder een berichtje achterlaat.
Ook vind ik het fijn als je volger bent, maar dat is geen verplichting natuurlijk.
(geen volgerslijst?, klik hier)
Ik wil rond de 30e een winnaar bekent maken.

Ter afsluiting van een mooi jaar, een een geweldig begin van een nieuw jaar!
Wil ik trots laten weten dat ik eindelijk mijn Dawandawinkeltje online heb!
Wat een taak was dat zeg!
Ik ben hem nog aan het vullen, maar kom voor kerst zeker even kijken.
Dan hoop ik onder andere de hartenhangers van hierboven aan te kunnen bieden.
Maar ik zal hier in de blog er nog wat aandacht aan besteden als ik meer weet.

Iedereen nogmaals bedankt!
Groetjes Jody



8 opmerkingen:

  1. Via via kwam ik vandaag op jouw blog terecht! Erg leuk, heb me meteen aangemeld als volger!

    Kom je ook een kijkje nemen op mijn blog (www.renskeswereld.blogspot.nl)?

    Mag ik ook meedoen met je give away? De glazen harten vind ik geweldig!

    Groetjes,
    Renske

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. je bent van harte welkom,
      en ik heb even op je blog gekeken en hij is leuk, ben ook jou volger geworden!

      Verwijderen
  2. Ik wil heel graag meedoen met deze leuke give away, ik vind het zo mooi wat je maakt!
    Volgens mij ben ik al vanaf het begin ongeveer volger :o) Leuk dat je nu een winkeltje hebt, die hertenkopjes zijn ook zooo mooi!

    Groetjes Angela (4boeren)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Hoi, Ik doe heel graag mee met jou prachtige give away! Die hartjes zijn te gek! Ik ben zelf 30 nov jarig dus het zou leuk zijn te winnen Oja volger ben ik ook geworden Succes met je blog
    groeten
    Chris

    www.chriscreaties.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik kwam via via op jouw blog wat een mooie dingen maak jij zeg en ook net zoals ik van allerlei dingen thuis.
    kom je ook een kijkje op mijn blog www.zwaantjecreatief.blogspot.nl nemen?
    ik kom zeker vaker even bij jou kijken ik ben helemaal weg van jou glas in lood creaties knap hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke give away! De glazen harten vind ik geweldig!Schattig vogelvoerhangers!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk ik doe mee !! Echt fantastisch!! En ik brn volger geworden van je blog!!

    Groetjes Judith

    www.degrannys.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk, ik doe mee en word volger!

    Gr.

    Neem je ook een kijkje op mijn blog? Www.creasnu.blospot.nl

    BeantwoordenVerwijderen