maandag 19 november 2012

mega-project af!

Ik liet hier in juni zien dat ik bezig was met een aantal glas in lood ramen voor in onze voordeur.
Ik kreeg het in juli af en het lag klaar om geplaatst te worden.
Dit duurde helaas wat langer dan de bedoeling was.
Maar eindelijk zit het op zijn plek!
Van binnen.
Van buiten.

Dankzij mijn vriend is hij zo geplaatst dat ie makkelijk te verwijderen is, voor schoonmaak of als we ooit mochten verhuizen.
Maar verlopig ben ik nog steeds helemaal verliefd op ons huisje.
Trots als een pauw....

Groetjes jody

Mag ik jullie ook aan de giveaway herinneren.
Julie hebben nog tot de 30e november om te reageren.
Dus kom ook even kijken!
:)

7 opmerkingen:

  1. mooi hoor!!
    Ik hou het maar bij haken en breien!! haha
    en ik heb al meegedaan aan jou mooie give away

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, is mooi geworden!! Dat is wel tienduizend keer beter dan die mooie houten plank met splinters ;-) Gaaf! Echt een deur die bij jullie huis past. Ik kom hem binnenkort wel een keer van dichtbij bekijken :) Groetjes Alisa

    BeantwoordenVerwijderen
  3. p.s de tijd klopt niet op de weblog: heb hem om 22:49 gepost ;-)Nu lijkt het of ik onder werktijd heb geblogd :P

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk heb je een leuk blog zeg! Ben ook volger geworden!

    Groetjes Judith

    Neem je ook een kijkje op mijn blog?'

    www.degrannys.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. heb de tijd aangepast, bedankt voor de tip Anoniempje!
    en ben volger van degrannys geworden, leuke blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauwww, wat ontzéttend mooi zeg! Wat knap dat je dat zelf maakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Erg mooi geworden. Past echt bij jullie!
    Geniet van het mooie resultaat en ga zo door.

    BeantwoordenVerwijderen