maandag 3 december 2012

all about Christmas.

Ik doe dit jaar nog 2 evenementen met mijn maksels van glas.
en de grootste markt is volgende week zondag.

dus ben nog gauw in kerstsfeer wat dingetjes aan het freubelen, want ik wil toch wat keuze op de kraam hebben in de zin van grote en prijs.
Kleine kerst sokjes voor in de boom.

En hier wat werk in uitvoering:
 Kerstman hanger in tiffany
Kerstboom hanger in tiffany.
Beide hangers moeten nog gesoldeerd worden, maar ze zien er nu al leuk uit :D

En in de tussentijd is het hier gaan sneeuwen, dus het najaarsgevoel groeit en groeit.
Wat een toeval zeg.......

Groetjes Jody

3 opmerkingen:

  1. Via een link bij zwaantje kom ik hier bij jou terecht. Ik ken niets van glas in lood, maar wil het graag leren kennen. Ik ga je dus met plezier volgen. Mooie krestdingetjes trouwens!

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi ! Mijn vingers kriebelen ook als ik het zie ... Grtjes Nadine

    BeantwoordenVerwijderen