vrijdag 14 december 2012

Mijn zelfmaak standaard voor kerst.

Iedereen zit nu lekker in de kerstsfeer, en hier is het niet anders.
Maar soms kom je echt plaats tekort voor je decoraties.
Hoeveel mensen hebben er geen plek meer om dingen op te hangen?

Dus ik heb een super decoratie oplossing, die op de lange duur ook anders gebruikt kan worden en dus de  moeite waard is om in elkaar te knutselen.
Beetje onduidelijk wat het is zo, maar Tadaa!!!!
Mijn zelf gestorte betonnen standaard.
Om mijn kransen aan op te hangen, 
gezien ik dus geen plek heb voor ze aan de muur!

Ze zijn zo de moeite waard,
je neemt snel beton of cement, stort het in een plastic pot, metalen pin erin en laten drogen.
Je kunt ze groot maken als je wilt, als je de ruimte hebt maak je ze 2 meter hoog met een flinkte voet.
En daar hang je je krans of andere decoratie aan.
Denk eventueel aan een stuk vilt onder de voet tegen krassen!

En na de kerst kun je ze altijd weer hergebruiken, bind er takken omheen, 
of zet er een grote tak op, door er een gat in te boren dat op de pin past.
Maak vaandels met de verjaardag van je kinderen of koninginnedag.
De ideeen zijn oneindig.

Groetjes Jody

6 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. he jody, ik wil van een kristalsteen een hanger maken maar weet niet hoe het precies moet, ik dacht dat jij het misschien wel weet. het is een steen in de vorm van een pijl, de lange zeiden zijn 6 cm en de korte 3,5 cm hij is 1 cm hoog. alvast bedankt

    lex

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. mischien met een metalen draad eromheen binden*goed strak aandraaien* en daar eer oogje aan maken.
      of met een leren koord eromheen, en die goed met secondelijm bewerken dat ie hard wordt om de hanger, maar daar kun je rommel van krijgen.

      het zijn maar ideeen, ik hoop dat je er wat mee kunt!
      groetjes jody

      Verwijderen
  3. Goed idee! Dat blijft ook stevig staan :o)

    BeantwoordenVerwijderen