dinsdag 16 juli 2013

Vakantieplannen.

Zo, nog 4 daagjes de post rondbrengen en dan heb ik 3 weekjes vakantie!
Ena dan zijn er natuurlijk grote plannen, en dan heb ik het niet over weg gaan, 
maar over dingen maken!

Want het eerste weekend van augustus is er weer Castlefest, het grote middeleeuwen/fantasy/gothic festival waar ik jaren met veel plezier vrijwilliger ben!
En dat betekend meestal dat ik leuke kleren wil maken, al wil dat er nog wel eens bij in schieten, ook omdat ik daar met kinderen werk, en dan hele uitgebreide kostuums een beetje lastig zijn.

Maar dit jaar heb ik een goed plan, een aardige idee hoe ik het wil maken, 
en de juiste patronen om het te realiseren :-)
En het wordt een soort van hobbit/dwerg/bos kostuum.
Ik heb al mooie stoffen gekocht, groen/bruin tinten, ik had het topje al af (zie mijn vorige bericht) en had weer een flinke doos met wollont besteld om te vilten.
En met dat vilt heb ik het eerste project af, een nieuwe heuptas:


Hij is geheel uit 1 stuk, en gemaakt met een mal.
Ik wil nog wel eens gelijk te moeilijk beginnen en het geheel verbrouwen, maar hij is zo goed gelukt, als alles zo gaat ben ik helemaal happy!

Groetjes Jody

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen